TEHNIČKO UPRAVLJANJE

  • Prisustvo tehničke službe na objektu 365 dana u godini.
  • Dežurstvo 0-24 h, pripravnost izlaska na intervenciju unutar 60 minuta.
  • Zakonski obvezna ispitivanja i servisi.
  • Specijalistički servisi.
  • Periodični servisi kompletne opreme.
  • Redovita provjera funkcionalnosti sustava i opreme.
  • Koordinacija servisnih aktivnosti u jamstvenom roku.
  • Podrška u procesima (Ugovorni koncepti).
  • Tehnička dokumentacija (Korisničke upute i dokumenti).
  • Upravljanje komunikacijama (kontrola pristupa, alarmni sustav).
  • Optimizacija tehničkih sustava i opreme.
  • Inspekcijski nadzor objekta i pripadajućih sustava/opreme, koji uključuje rukovanje i podešavanje sustava, kontinuirane provjere funkcionalnosti sustava.
  • Koordinacija i praćenje aktivnosti na otklanjanju nedostataka ili popravaka, ukoliko sustav/oprema nisu u punoj funkcionalnosti.
  • Organizacija, koordinacija i nadzor izvođenja radova angažiranih trećih strana.
  • Vođenje interne  i izvještaje dokumentacije: dnevna inspekcija, prijenos smjene, dnevni i mjesečni izvještaji, popis nedostataka infrastrukture i opreme.