


TEHNIČKO UPRAVLJANJE
- Prisustvo tehničke službe na objektu 365 dana u godini.
- Dežurstvo 0-24 h, pripravnost izlaska na intervenciju unutar 60 minuta.
- Zakonski obvezna ispitivanja i servisi.
- Specijalistički servisi.
- Periodični servisi kompletne opreme.
- Redovita provjera funkcionalnosti sustava i opreme.
- Koordinacija servisnih aktivnosti u jamstvenom roku.
- Podrška u procesima (Ugovorni koncepti).
- Tehnička dokumentacija (Korisničke upute i dokumenti).
- Upravljanje komunikacijama (kontrola pristupa, alarmni sustav).
- Optimizacija tehničkih sustava i opreme.
- Inspekcijski nadzor objekta i pripadajućih sustava/opreme, koji uključuje rukovanje i podešavanje sustava, kontinuirane provjere funkcionalnosti sustava.
- Koordinacija i praćenje aktivnosti na otklanjanju nedostataka ili popravaka, ukoliko sustav/oprema nisu u punoj funkcionalnosti.
- Organizacija, koordinacija i nadzor izvođenja radova angažiranih trećih strana.
- Vođenje interne i izvještaje dokumentacije: dnevna inspekcija, prijenos smjene, dnevni i mjesečni izvještaji, popis nedostataka infrastrukture i opreme.